1. Nákupy prostřednictvím aplikací na iPadu/iPhonu na App Storu a zařízeních s Androidem na Google Play. Platby jsou realizovány registrovanými platebními kartami v uživatelských účtech v těchto obchodech.
2. Nákupy na tomto e-shopu www.eshop.burda.cz. Platby jsou realizovány pomocí platební brány GoPay prostřednictvím platebních karet a bankovními převody. Po úhradě vám od GoPay dorazí e-mail s potvrzením platby a následně e-mail s oznámením o dostupnosti obsahu a instrukcemi ke čtení časopisu. Pokud požadujete doklad o zaplacení, najdete ho ve svém uživatelském účtu pod položkou Platby/Předplatné. V případě platby převodem se může proces zpřístupnění obsahu protáhnout i na 1-2 dny po úhradě.
3. Nákup tištěného a KOMBI předplatného je realizován prostřednictvím distributora tisku www.send.cz. Platby je možné provést prostřednictvím platební karty, bankovním převodem nebo poštovní poukázkou. Při objednávce KOMBI předplatného je vám po úhradě do dalšího dne na vaši registrovanou e-mailovou adresu v zákaznické účtu na www.send.cz doručena zpráva s přístupovým údaji k vašemu novém účtu v obchodě www.eshop.burda.cz vaše což jsou stejné údaje i pro přístup k digitálním časopisům. Pokud se přihlásíte k www.eshop.burda.cz, uvidíte své předplatné pod položkou »Platby/předplatné«.
Před reklamací nedostupnosti KOMBI předplatného proveďte nejprve kontrolou vašeho zákaznického účtu na www.send.cz. Vaše přístupové údaje najdete na zaslaném dokladu (faktuře) ve spodní části, případně pokud znáte e-mail, tak si je můžete obnovit prostřednictvím funce »Zapomenuté heslo«. Následně ve svém účtu zkontrolujte, zda máte správně vyplněný »e-mail«. Pokud e-mail doplníte nebo změníte, je vám do druhého dne doručena zpráva o změnách přístupu do digitální edice. Pokud si nevíte rady, doporučujeme se obrátit telefonicky na reklamační oddělení na číslech 225 985 225 nebo 777 333 370 v pracovní dny v časech 8:00 – 18:00.
V případě, že jste KOMBI předplatné koupili jiné osobě a neuvedli jste e-mail, je možné doplnění/změnu e-mailu provést pouze telefonicky na číslech 225 985 225 nebo 777 333 370 v pracovní dny v časech 8:00 – 18:00. Do druhého dne je vám doručena zpráva o změnách přístupu do digitální edice.
SK : Nákup tištěného a KOMBI předplatného je pro zákazníky na Slovensku realizován prostřednictvím distributora tisku www.press.sk. Ostatní postupy jsou podobné jako v ČR. Reklamace doporučujeme řešit telefonicky na číslech 02/67201931-33 v pracovní dny v časech 8:00 – 17:00, prostřednictvím e-mailu predplatne@press.sk nebo prostřednictvím vašeho zákaznického účtu na www.press.sk.
Prohlášení : Vydavatelství BurdaMedia Extra s.r.o. nemá k dispozici žádné bankovní údaje ani čísla platebních karet zákazníků z nákupy časopisů realizovaných prostřednictvím platebních systémů GoPay, Send, Magnet Press, Apple a Google.
KOMBI předplatné je cenově výhodný balíček papírového a digitálního časopisu. Nákupem čtenář získává papírový výtisk + přístup na www.eshop.burda.cz. Díky tomu je možné časopisy číst on-line na počítači v internetovém prohlížeči nebo si nainstalovat čtečku pro mobil, tablet či počítač. Zařízení a přístupy lze libovolně kombinovat bez ohledu na operační systém.
Nákup tištěného a KOMBI předplatného je realizován prostřednictvím distributora tisku www.send.cz. Při objednávce KOMBI předplatného je vám po úhradě do dalšího dne na vaši registrovanou e-mailovou adresu v zákaznické účtu na www.send.cz doručena zpráva s přístupovým údaji k vašemu novém účtu v obchodě www.eshop.burda.cz, což jsou stejné údaje i pro přístup k digitálním časopisům. Pokud se přihlásíte k www.eshop.burda.cz, uvidíte své předplatné pod položkou »Platby/předplatné«.
Před reklamací nedostupnosti KOMBI předplatného proveďte nejprve kontrolou vašeho zákaznického účtu na www.send.cz. Vaše přístupové údaje najdete na zaslaném dokladu (faktuře) ve spodní části, případně pokud znáte e-mail, tak si je můžete obnovit prostřednictvím funce »Zapomenuté heslo«. Následně ve svém účtu zkontrolujte, zda máte správně vyplněný »e-mail«. Pokud e-mail doplníte nebo změníte, je vám do druhého dne doručena zpráva o změnách přístupu do digitální edice. Pokud si nevíte rady, doporučujeme se obrátit telefonicky na reklamační oddělení na číslech 225 985 225 nebo 777 333 370 v pracovní dny v časech 8:00 – 18:00.
V případě, že jste KOMBI předplatné koupili jiné osobě a neuvedli jste e-mail, je možné doplnění/změnu e-mailu provést pouze telefonicky na číslech 225 985 225 nebo 777 333 370 v pracovní dny v časech 8:00 – 18:00. Do druhého dne je vám doručena zpráva o změnách přístupu do digitální edice.
SK : Nákup tištěného a KOMBI předplatného je pro zákazníky na Slovensku realizován prostřednictvím distributora tisku www.press.sk. Ostatní postupy jsou podobné jako v ČR. Reklamace doporučujeme řešit telefonicky na číslech 02/67201931-33 v pracovní dny v časech 8:00 – 17:00, prostřednictvím e-mailu predplatne@press.sk nebo prostřednictvím vašeho zákaznického účtu na www.press.sk.
Poznámka : Možnost dokoupení digitálních časopisů ke stávajícímu tištěnému předplatnému je v přípravě.
Čtečky časopisů slouží k pohodnému čtení časopisů na mobilech, tabletech či počítačích. Umožňují využít maximalní plochy dispeje, pohodné ovládání a textové vyhledávání. Odkazy na instalace najdete u jednotlivých titulů.
1. Pro iPad/iPhone se čtečky instalují z App Storu, pro zařízení s Androidem se čtečky instalují z Google Play. Nezáleží přitom na druhu nákupu, který budete používat - stejná čtečka umožňuje nákup z App Storu (Google Play) a po přihlašení přes ikonu "panáčka" současně i přístup k časopisům nakoupených na www.eshop.burda.cz. Ovládání čtečky na přístrojích s dotykovými displeji je naprosto obvyklé a intuitivní.
2. Čtečky pro počítače PC/Mac nemají možnost přímého nákupu a slouží pouze k přístupu k časopisům nakoupených na www.eshop.burda.cz. Upozorňujeme, že tyto čtečky si při instalaci mohou vyžádat souběžnou instalaci knihoven technologie Adobe Air (i občasné aktualizace). Čtečku pro počítače lze podle zvyklostí ovládat pomocí myši a klávesových zkratek:
V případě nedostupnosti zakoupeného obsahu ve čtečce se stačí většinou jen odhlásit a přihlásit znovu. Pokud to nepomůže, je nutné na mobilních přístrojích provést kompletní smazání a opětovné nainstalování čtečky. V případě čtečky pro počítače najdete v jejím menu pod ikonou »i« položku »Smazat data«, která provede úplné vymazání dat. Po znovuspuštění čtečky je nutné stáhnout všechna čísla časopisu znovu.
Časopisy nakoupené v obchodě www.eshop.burda.cz je možné číst přímo v internetovém prohlížeči. Tato možnost je dostupná na stránce časopisu v obchodě a je určena pouze pro počítače PC/Mac. U mobilů a tabletů není garantována správná funkčnost, pro tato zařízení jsou určeny příslušné čtečky - pro iPady/iPhony na App Storu a pro zařízeních s Androidem na Google Play.
Při čtení digitálních časopisů zakoupených prostřednictvím www.eshop.burda.cz nebo KOMBI předplatného, je nutné přihlášení pomocí jednotného uživatelského účtu. Ve čtečkách pro mobil, tablet či počítač je to pomocí ikony "panáčka" v pravém horním rohu. Tato zařízení lze libovolně kombinovat bez ohledu na operační systém.
Obchodní podmínky povolují, že digitální časopisy můžete číst maximálně na třech libovolných zařízeních současně. To je zajištěno automatickou evidencí čteček ve vašem uživatelském účtu při prvním přihlášení čteček pomocí přístupových údajů.
Pokud chcete časopis číst na dalším zařízení a přihlašovací systém vám ohlásí, že počet zařízení je již vyčerpán, musíte jít do svého uživatelskému účtu a ve »Registrované čtečky« některé zařízení odstranit ze seznamu. Pokud si nejste jisti názvem zařízení, bez obav vymažte všechny tři položky.
Pokud máte dárkovou poukázku (voucher) pro digitální časopis a chcete ji uplatnit, postupujte následovně:
Zaregistrujte si uživatelský účet nebo se přihlaste a v účtu klikněte na položku »Dárková poukázka«. Do zobrazeného políčka vložte svůj voucher a potvrďte »Aktivovat voucher«. Hned poté můžete zkontrolovat jeho aktivaci ve svém uživatelském účtu ve »Platby/předplatné«. Návod krok za krokem ».
Časové uplatnění voucheru není nijak omezeno. Jsou vždy vydávány na předem přesně daná vydání nebo předplatitelské období a jejich platnost nelze měnit. Po aktivaci voucheru v uživatelském účtu není možné voucher převést na jiný účet nebo použít voucher opakovaně na více účtech.
Pokud získáte přístup na příslušná vydání časopisů nákupem jednotlivých čísel, pomocí předplatného, pomocí KOMBI předplatného či pomocí voucheru, můžete si časopisy stáhnout kdykoliv. Můžete je opakovaně mazat a nahrávat, což je vhodné zejména u mobilních přístrojů s limitovaným úložným prostorem.
Přístup k datům není nijak časově omezen ani ukončením předplatitelského období.
Burda Style, digitální střihy
Zákaznická podpora je na telefonních linkách 221 589 221 a 221 589 111 v pracovní dny mezi 9:00 – 16:00 hod. nebo e-mail beautybox@marieclaire.cz, případně burdastyle@burda.cz.
Digitální časopisy
Než nás kontaktujete s dotazy spojenými s případnou reklamací nebo potížemi při čtení digitálních časopisů, podívejte se výše, zda už na váš dotaz nemáme odpověď v sekci nejčastějších dotazů. Své dotazy zasílejte na adresu support@burda.cz. Dotazy rádi zodpovíme i telefonicky na čísle 725 862 001 nebo 221 589 111 v pracovní dny mezi 9:00 – 16:00 hod.
KOMBI předplatné (tisk + digitál)
Kombinované předplatné (papír + digitál) je v ČR realizováno společností SEND a objednávka probíhá přímo prostřednictvím formuláře tohoto distributora. Vyberte typ předplatného a první vydání, prémii (dárek) a případně zadejte nabídkový kód akce. V dalším kroku vyplňte objednávkový formulář včetně e-mailu, na který bude do 24 hodin od úhrady zaslána zpráva o přístupu k digitálnímu časopisu, což jsou stejné údaje i pro přístup k digitálním časopisům. Pokud se přihlásíte k www.eshop.burda.cz, uvidíte své předplatné pod položkou »Platby/předplatné«.
Reklamace nedostupnosti v ČR: Kontaktujte helplinku SEND 225 985 225 (po–pá: 8 – 18.00 hod.) a ověřte si e-mail ve svém zákaznickém účtu. Veškeré změny se promítnou do přístupu zpravidla do 24 hodin a budeme vás o tom informovat e-mailem. Žádosti o změny můžete také zasílat na e-mail. Pokud máte přístupové údaje, můžete změny realizovat přímo ve svém účtu >> Vaše přístupové údaje najdete na zaslaném dokladu (faktuře) ve spodní části, případně pokud znáte e-mail, tak si je můžete obnovit prostřednictvím funce »Zapomenuté heslo«.
Na Slovensku : Nákup KOMBI předplatného je pro zákazníky na Slovensku realizován prostřednictvím distributora tisku www.press.sk. Reklamace doporučujeme řešit telefonicky na číslech 02/67201931-33 v pracovní dny v časech 8:00 – 16:00, prostřednictvím e-mailu predplatne@press.sk nebo prostřednictvím vašeho zákaznického účtu na www.press.sk. Veškeré změny se promítnou do přístupu zpravidla do 7 dnů a budeme vás o tom informovat e-mailem.
BurdaMedia Extra s.r.o. , Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3, www.burda.cz
IČ: 15273598, DIČ: CZ15273598. Zapsaná v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze 20. 03. 1991, oddíl C, vložka 1405
Všechny osobní údaje, které poskytne zákazník společnosti BurdaMedia Extra s.r.o. budou ukládány, zpracovávány a používány pouze pro vnitřní potřebu vydavatele. Poskytnutím svých údajů zákazník souhlasí s tím, že může být informován o novinkách a speciálních nabídkách společnosti. Více: Všeobecné obchodní podmínky společnosti.
Zakoupené časopisy jsou určeny pouze pro potřeby kupujícího. Časopis jako celek ani žádná její část nesmí být volně šířena na internetu ani jinak dále zveřejňována. V případě šíření neoprávněně zasahujete do autorského práva s důsledky dle platného autorského zákona a trestního zákoníku. Neoprávněným šířením časopisu poškozujete obchodní zájmy vydavatelství Burda International CZ s.r.o